Wednesday, May 11, 2011

i miss you teacher !

wednesday , 11 MAY , i'm so weird bila masuk skola lama balik .
yea my point is to see my teachers and my adik2 there .
but funny lah i feel like why i'm here , i'm not a school student anymore ,
macam menyemak aja tunjuk muka kt skola tu balik . haha .
but when i met my teachers , waa siap hug hug lagi . miss u teacher !
then i told that i'm gonna be an uitm student :)
yeah as i thought , all my teachers look so happy . yelah sapa tak happy right ,
bila dapat tawu pelajar dorang dapat masok u . especially cikgu hazidah .
i'm very closer with her . bila dapat jumpa balik weee , suka sangat .
then jumpa lah budak2 ntah pape kt skola tu .
and my friend said , histeria dah coming back to that school .
heishh tu lah budak2 ney asyik maen2 aja . ape nak jadi aa .


then i go to skola bawah . haha . lagi lah macam menyemak .
last jadi student kat skola tu time form4 .
jumpa cikgu pon macam kenal tak kenal aja . haihh .
yang besh , skola tu macam don't care about me and my friend . wahh seronok beb .
so , ape lagi merayap lah 1 skola tu . dengan pakai baju biasa memang tak malu . haha .
then i decided nak lalu kt kelas orang tu but he said tak datang pulak . haiyaa .
jumpa sir , ask him where is puan zalina darus and guess what he said ,
cikgu tu takde pon kt skola tu . dye tuka skola laen . memang tutup muka aa ! HAHA .
embarrassed ! then drive amek my mom and back to my home .
haishh agak disappointed bcause i can't met orang tu :(
aahhh ! tak yah nak disappointed2 lahh anis oii . you look like minah gedik ss -.-



No comments:

Post a Comment